onsdag 9 december 2009

Tjabalojsan gammle blogg.Haha

Heej har inte bloggat sen 1 december för att jag bara inte haft tid ni vet skolan och masor med annat.Men nu ska jag i alla fall blogga om det som har hent under den tiden.



Onsdag:Inget bara skola.



Torsdag:Nobelfäst för åttorna min syster var mee så jag tittade i kyrkan.Det tråkiga var att hon inte van nobelpris men hon van för att hon hade ritat en bild till kemin.



Fredag:Inget späsjält var med Natalie efter skolan och senare på kvällen var det idol trodde inte att Tove skulle åka ut utan Kalle Kalle sugger och Tove och Erik äger skiten ur honom.Hi hi.



Lördag:Handlade med pappa på början av dagen.Sen hade vi gäster på kvällen.



Söndag:Gick en lång promenad med familjen och inget mer var bara hemma.



Måndag:Skola igen och inget mer.



Tisdag:Tog spruta två i skolan då mår inge bra nu.



I dag:Måde dåligt efter sprutan gick till skolan men sen ringde hem och frågade om jag fick gå hem och det fick jag och då gjorde jag det.



Det var en lång vecka eller kårt på sitt sät nu är det bara 8 dagar kvar i skolan tror jag eller 9 dagar.Ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar