tisdag 1 december 2009


Heej har precis duchat och ska gå och lägga mig.Men jag tängte att bloggen facktiskt behövde mig så jag ska facktiskt blogga nu.Ja i dag har jag varit i skolan som alla andra trista dagar.

Men i morse så tittade jag facktiskt på julkaländerna men hade inte köpt enu nån klaänder till Tv.Men det gick endå.Inte så bra som för ett par år sen.Min favorit var Diselsråtor och sjömansmös eller hur det nu stavas jaja den var i alla fall min favorit under alla år jag har levat och sätt julkaledrarna.Och den tror jag att den gick 2003 eller 2004 och då var jag bara 4 5 år.

I år heter den Supperjulen med Sillver Sara och Stål Hedrik.Senare i dag så köpte jag cockad kalender och TV kaledern och så käppar kakor köpte jag också mmmm dom var smariga.

Det är väl min dag i morgon och på tosdag ska vi ha elevensval och då får man göra lite olika på skolan och på torsdag är det åttornasbal som min syster ska vara me i.Så ni vet är det bara för 8:na.Ha en trevilg natt och såv söt.


2 kommentarer:

  1. måste bara påpeka: kalendern heter Superhjältejul och inte supperjulen, och det var inte åttornas bal utan nobelfesten!

    SvaraRadera